Hizmetlerimiz
Anasayfa
Danışmanlık
Eğitim
Tasarım
Üretim
Kaynağında Muayene Hiz.
BT Çözümlerimiz
Makaleler
<< Önceki Aug 2019 İleri >>
P S Ç P C C P
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Genel Katılıma Açık Eğitimler
Teknolojik İnavasyon,Faydaya Dönüşen Bilimsel Çaba E-posta Yazdır

 

Zihinsel Tasarım, Tasarım Mühendisliği ve İnovasyon 

Teknolojik gelişmelerin üç fazı vardır. Bunlar sırasıyla, kuluçka dönemi (invention), yaratıcı ve yenilikçi bir düşüncenin oluştuğu dönem (innovation) ve yaratıcı ve yenilikçi düşüncenin başarıyla geliştirilip, ticari başarı sağlayan ürün veya hizmete dönüştürüldüğü dönem (diffusion).

Teknolojik gelişmenin 3 fazının en önemlisi ve en zor başarılanı kuşkusuz inovasyondur. 

Bir ülkenin dünya pazarlarında lider duruma gelmesi ve insanlarının yaşam standartlarını yükseltmesi büyük ölçüde o ülke bireylerinin teknolojiyi üretme ve kullanma yeteneklerine bağlıdır.                                                    

ABD’nin bir dönem dünya ülkeleri arasından öne fırlamasını sağlayan güç, özellikle havacılık, bilgisayar, plastikler ve televizyon gibi kilit endüstrilerde bu ülke insanlarının gerçekleştirdiği, bilimsel temele dayalı, inovasyonlardır. Daha sonra Japonlar’ın öne geçmesini sağlayan da Japon insanının yaptığı inovatif çalışmalardır.

Bu eğitim ile inovasyonun tanımı verilmekte. İnovasyona yatkın insanların yaşama ve çalışma biçimleri anlatılmaktadır. Eğitimin amacı dünyanın en zengin insanları arasında kalan insanların nasıl zengin olduklarını ve servetlerinin büyüklüğünü anlatmak değildir. Asıl amaç bireylerin yaptığı inovasyonların, nasıl yeni ürünlerin gelişmesine, yeni iş alanlarının oluşmasına ve toplumun refah düzeyini artırmasına yol açtığını anlatmaktır.

 

İÇERİK

  • Teknolojik Gelişmenin üç fazı ve inovasyon
  • Teknolojik İnovasyon Süreci ve Mühendisler
  • İnovatörlerin Saklı Yetenekleri
  • Fikirlere Bağlı Çalışma
  • Atılımcı Düşünce Oluşturma
  • Risk Alma ve Kazanacak Takımı Kurma
  • İnovasyon Yolunda Ateşle Yüz Yüze gelme
  • Oyunun İçinde Kalmayı Başarma

KİMLER KATILMALI

  • Tasarım ve AR-GE Mühendisleri
  • Zihinsel Faaliyet İçerisinde Olan Personel
  • İlgi Duyan Herkes