Zaman Yönetimi
|
 |
 |
|
Herkes yarın bugünden daha iyi iş çıkarmaya çalışır. Bu gelişimi yaşamaya çalışırken kendi gereklerimizi incelemeye, sistemimiz ve işlemlerimiz konusunda düşünmeye ve daha iyi olabilmek için yeni stratejiler geliştirmeye çalışırız . Sahip olduğumuz kaynaklar arasında zaman, en az anlaşılan , en kötü kullanılan ve paha biçilemeyen bir kaynaktır. Yapabileceğimiz tek şey sahip olduğumuz bu kaynağı en iyi şekilde değerlendirmeye çalışmaktır. Bu eğitim çerçevesinde kendimizi planlarken yaptığımız hataları ve bunları giderebilmek için aslında bildiğimiz ama kullanmadığımız yöntemleri inceleyeceğiz. İÇERİK - Zaman nedir?
- Sorunlarımız nelerdir?
- Zaman yönetiminin aşamaları
- stres
- Günlük program
- Öncelikler,acil işler
- Toplantı yönetimi
- Telefon konuşmaları
- dağınıklık
KİMLER KATILMALI Tepe yönetim kadrosu, Üst düzey yöneticiler, Orta düzey yöneticiler, Kurmay personel,Sistem sorumluları |