CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi - MİS
|
 |
 |
|
Şirketlerin üst ve orta kademe yöneticileri ile Satınalma, Pazarlama ve Üretim Planlama Bölümü çalışanları ve Bilgi İşlem Bölümü Uzmanlarına ; CRM ve kavramlarını anlatmak, CRM uygulamaları hakkında bilgi vermek, CRM maliyeti ve bileşenlerini anlatmak Başarılı ve başarısız CRM projeleri hakkında bilgi vermek. İÇERİK - CRM nedir, CRM' de amaç,
- CRM bileşenleri,
- CRM'e ihtiyacım var mı, CRM'e nereden/nasıl başlamalı
- CRM'in maliyeti nedir
- CRM'in CRM ile birlikte hangi bilgiler toplanmalı
- CRM projeleri nasıl başarılı olur
KİMLER KATILMALI - Şirketlerin üst ve orta kademe yöneticileri
- Şrketlerin Satınalma, pazarlama, üretim ve Planlama Bölümü çalışanları
- Şirketlerin BT/ Bilgi İşlem Bölümü Uzmanları
|